fbpx

Sådan rammer du dine b2b kunder med video

Synes du det kan virke uoverskueligt at producere video content, så læs denne hurtige guide til hvordan man laver værdifuldt b2b video indhold.

 Tænk som dine kunder 

Hvad vil du gerne have at kunderne for ud af videoen?  Sæt dig i dine kunders sted og forsøg at tænke som dem.  Du kan med fordel stille dig selv spørgsmålene:

  • Hvorfor ser kunderne din video?
  • Hvad gør den interessant?
  • Hvad for de ud af den?

 

  Fang dine kunders opmærksomhed

Det er vigtigt at du fanger dine potentielle kunder hurtigst muligt. Starter din video fx med at dit logo fader stille ind eller bygger du langsomt en handling op, for at afsløre dit store budskab med et storslået klimax midt i videoen, er dine kunder allerede væk.

 

Sæt en krog i kunden!

Du kan lave en nok så flot en video, men hvad nytter det hvis den ikke bliver set? Vær derfor kritisk med de første sekunder af din video. Fanger du din potentielle kundes opmærksomhed og giver vedkommende anledning til at se videre?

 

 Less is more

Når du laver dit manus til speak så begræns dine ord. En tommelfingerregel er maksimum 130 ord per minut. Det kan være svært for seeren at opfange budskabet i videoen, hvis der kommer alt for mange informationer. Derfor bliver du nød til at skære ind til benet og formidle de vigtigste informationer og budskaber, hvis du vil fastholde seeren.

 

 

God fornøjelse  med dit videoprojekt.

 

 

Syntes du det er svært at få hul på bylden med hvilket content du skal lave? – Så klik her Kom i gang med b2b videomarkedsføring

 

Flying Media er vilde med at producere værdifuldt b2b videomarkedsføring. Har du brug for hjælp eller sparring til dit næste projekt, så kontakt os gennem vores hjemmeside her: Flying Media kontaktside